Фрагмент уроку з математики
«Усний рахунок» у 1-Б класі
Тема уроку.Складання
таблиць додавання й віднімання числа 4. Вправи на засвоєння таблиць + й – числа
4. Побудова відрізка заданої довжини.
Мета усного
рахунку. Закріпити знання таблиць додавання й віднімання чисел
1, 2, 3; закріплювати уміння розпізнавати геометричні фігури за визначеними
ознаками; удосконалювати навички усної лічби; розвивати увагу, мислення, пам’ять,
уяву, пізнавальні інтереси; виховувати
кмітливість, доброзичливе ставлення один до одного.
Хід фрагмента уроку
1. Організація
класу
2. Актуалізація
опорних знань
Усний рахунок
1.
Гра
«Світлофор»
На дошку вивішую три круги – червоний, жовтий, зелений. Поруч з ними пишу
числа. Наприклад:
-
7, 3, 4,
-
5, 1, 8,
-
6, 2, 9,
На парті
кожен учень має комплект вогників світлофора – кружечків меншого розміру.
Вчитель показує і називає приклад: 4-2. За командою «Приготувалися!» діти мовчки рахують, знаходять це число на
дошці та на якому вогні світлофора воно
стоїть. За командою «Увімкніть!» , учні показують потрібний вогник.
Вчитель
бачить відповідь одразу всього класу, і якщо у всіх горить зелений , говорить:
«Молодці!». Якщо в когось червоне або жовте світло , вчитель просить пояснити,
чому був обраний саме цей колір.
( Так у дітей
відшліфовуються знання з будь – якої
теми навчального матеріалу. Приклади тільки на віднімання.Аналогічна
робота проводиться з геометричними фігурами.)
2.Гра «Ялинка» ( робота в групах)
Бесіда.
- Діти,
яке свято наближається? Що ставлять на кожен Новий рік? А у нас в класі є
ялинка ? Дітки, а чого не вистачає на нашій ялинці? Прикрасимо нашу ялинку?
Поділ на
групи – трикутник , круг.
Кожному
учневі дається іграшка. Завдання: якнайшвидше прикрасити ялинку. Розв’язати
приклад на іграшці і приклеїти на відповідну відповідь. Діти, яка команда швидше впорається, отримає
додатковий бал до класної роботи. ( Приклади на додавання. Відповіді не
повторюються.Тому , якщо хтось помилився, то на одній відповіді вийде 2 іграшки.)
-Діти,
дякую вам за увагу і активну участь.
Підготувала Вавронішина
Л. С.
|