Фрагмент уроку з математики у 1-Б класі з використанням інтерактивних технологій. Вчитель Вавронішина Л. С. - 29 Березня 2012 - Метод кабінет початкових класів
 
Меню сайта
Мова сайту
Розклад занять
Державні установи







Друзі сайту
Важливі сайти









Київський час
Календар
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Знайди себе
On-ляндія

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 9
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0
Статистика
Форма входа
Главная » 2012 » Березень » 29 » Фрагмент уроку з математики у 1-Б класі з використанням інтерактивних технологій. Вчитель Вавронішина Л. С.
00:02
Фрагмент уроку з математики у 1-Б класі з використанням інтерактивних технологій. Вчитель Вавронішина Л. С.

Фрагмент уроку  з математики  «Усний рахунок» у 1-Б класі

Тема уроку.Складання таблиць додавання й віднімання числа 4. Вправи на засвоєння таблиць + й – числа 4. Побудова відрізка заданої довжини.

Мета усного рахунку. Закріпити знання таблиць додавання й віднімання чисел 1, 2, 3; закріплювати уміння розпізнавати геометричні фігури за визначеними ознаками; удосконалювати навички усної лічби; розвивати увагу, мислення, пам’ять, уяву, пізнавальні інтереси;  виховувати кмітливість, доброзичливе ставлення один до одного.

Хід фрагмента уроку

1.     Організація класу

2.     Актуалізація опорних знань

Усний рахунок

1.     Гра «Світлофор»

На дошку вивішую три круги – червоний, жовтий, зелений. Поруч з ними пишу числа.  Наприклад:

 


-         7, 3, 4,

 

 

-         5, 1, 8,       

 


-         6, 2, 9,

На парті кожен учень має комплект вогників світлофора – кружечків меншого розміру. Вчитель показує і називає приклад: 4-2. За командою «Приготувалися!»  діти мовчки рахують, знаходять це число на дошці та на якому вогні  світлофора воно стоїть. За командою «Увімкніть!» , учні показують потрібний вогник.

Вчитель бачить відповідь одразу всього класу, і якщо у всіх горить зелений , говорить: «Молодці!». Якщо в когось червоне або жовте світло , вчитель просить пояснити, чому був обраний саме цей колір.

( Так у дітей відшліфовуються знання з будь – якої  теми навчального матеріалу. Приклади тільки на віднімання.Аналогічна робота проводиться з геометричними фігурами.)

2.Гра «Ялинка»  ( робота в групах)

Бесіда.

- Діти, яке свято наближається? Що ставлять на кожен Новий рік? А у нас в класі є ялинка ? Дітки, а чого не вистачає на нашій ялинці?  Прикрасимо нашу ялинку?

Поділ на групи – трикутник , круг.

Кожному учневі дається іграшка. Завдання:  якнайшвидше прикрасити ялинку. Розв’язати приклад на іграшці і приклеїти на відповідну відповідь.  Діти, яка команда швидше впорається, отримає додатковий бал до класної роботи. ( Приклади на додавання. Відповіді не повторюються.Тому , якщо хтось помилився, то на одній відповіді вийде 2 іграшки.)

-Діти, дякую вам за увагу і активну участь.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                             Підготувала  Вавронішина  Л. С.

 

Просмотров: 4113 | Добавил: mk_nk11 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Ім`я *:
Email:
Код *:
методична комісія класних керівників
МК класних керівників
методична комісія вчителів початкових класів
методична комісія вчителів природничо-математичного циклу
методична комісія вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
методична комісія вчителів художньо-естетичного циклу
Пошук
Календарь
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  •  
     
    Copyright MyCorp © 2014
    Створити безкоштовний сайт на uCoz